Uppdatering och shopping!


Hej och salaam alla sommarmänniskor! Sorry att jag inte riktigt uppdaterat bloggen men här är jag igen. Shopping var det ja,ser ny skönheten ovan på bild? Jojo,den skaffade jag mig idag *ler stort* Min andra Ericsson mobil börjar nog snurra på de sista varven så det fick bli en ny-en lila snygging,haha!
Annars har jag shoppat 2 denimtunikor på Only det var halva priset på dom 150 kr styck,löööve em,de är sååå sköna numera kör jag plain cut denim,alltså både kjol och tunika,härligt härligt. Sedan shoppade jag till mig en sån skön sjal från Esprit också rea,den är så underbar att man kan bära den på skallen 24/7 hihi,skickade tillbaka tunikan från Love and Loyalty,var inte nöjd alls med den. Väntar nu in en jeanskjol och en svart kjol,båda beställda från Usa:

Jeanskjolen kommer från www.kismetbazaar.net och den svarta kommer från www.desertstore.com. Har tidigare skrivit om 2 jeanskjolar som jag beställde,en ljusblå denim och en svart som min väninna ville ha men dom är tyvärr slut på lager så det fick bli denna jeanskjol istället,lika fin den! Den svarta ser oxå mysig ut,svarta kjolar är alltid bra att basa sin garderob med,de funkar till allt. Jeanskjolar funkar oxå till det mesta som tur är och det är ju bara så otroligt snyggt!
Imorgon är det pärlkväll hos min söta väninna A,vi kommer att göra smycken och ha det mysigt,berättar mer imorron,nu skall jag pyssla om min telefon lite och sedan gå o lägga mig,väntar bara in faijr efter det är det pang bom i säng!

Ta hand om er och sov gott.

Kramisen

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Assalamu Aleikom. Riktigt snygg kjol :-)

2008-12-16 @ 13:39:04
URL: http://www.zoozan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0