Åker snaaaart, weee!



Snart drar jag på semester *ler* I morgon på förmiddagen bär det av till Härnösand,det skall bli så mysigt,gillar att åka tåg så för min del blir det inte så mycket bloggande nu över helgen,om det inte finns nån tillgänglig dator i närheten d.v.s! Kommer oxå att inviga min nya kamera där så att jag kan lägga upp lite privata bilder,hoppas ni får en skön helg ta hand om er så synes vi på bloggen nu på måndag om inte tidigare,glöm inte att ta hand om varann och att tänka positivt,minns att ett vänligt ord eller handling är saddaqa!

Kramisen

Kommentarer
Postat av: UmmJamila

Ha det så trevligt gumman! Ser verkligen fram emot lite bilder i bloggen :-D

2008-06-13 @ 01:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0