Besviken...


Tunikan kom idag och jag är tyvärr besviken,den motsvarade inte förväntningarna varken på kvalite,färg eller storlek. Ang.kvaliten så väntade jag mig ett tjockare bomullslinne typ,men denna är för tunn bomull för min smak,färgen är gulbeige vilket jag inte riktigt gillar,beige för min del ska gå mer åt det kalla hållet och absolut inte mot det gula för på bilden tycker jag att den ser mer naturvit/beige ut och det är fint tycker jag men i verkligheten är det en trist sandbeige färg som inte alls passar varken min hudton eller resten av min beiga kläder-so no! Storleken var liiiten,beställde en M men den kändes mer som en S,brukar ha M på toppar,tunikor o tröjor så det blir att skicka tillbax snarast möjligt! Så nu vet lite om ni tänker beställa denna tunika...

Imorron är det fest hos en go tjej med en bebis på 1 månad ser fram emot det,kommer naturligtvis berätta mer i morgon efter festen! Ta hand om er och glöm inte att tänka positivt!

Kramisen.


Kommentarer
Postat av: Valentina

jag kände precis samma sak - storleken stämde inte alls. ska bestlla en formell abaya ist. :)

2008-06-29 @ 17:41:21
URL: http://muslimah.devote.se
Postat av: miim_star *

aah ok då är vi 2 då! Vilken abaya beställde du?

kram

2008-06-30 @ 01:50:57
Postat av: Sis

Ja vad roligt vilka abayor beställde ni? De har silkroute abayor/ jilbaber på deras sida. De är rätt dyra tycker jag, inte för att göra reklam men på hijabnow så säljs det med SilkRoute abayor för lägre priser. ;o) De som finns på deras sida är från den äldre kollektionen. Jag ser fram emot den nya som kommer ut i augusti inshaallah. Roligt att veta vilja abayor ni gillar.

2008-07-01 @ 15:02:41
URL: http://hijabnow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0