Hemma från Härnösand!





Japp,nu är jag hemma från min underbara vistelse i Härnösand,det har varit en fantastisk tid där och jag har njutit av vart enda sekund bland frisk härlig norrlandsluft,lugnet,sällskapet och det sköna vädret.
Här är några premiärfoton från resan eftersom jag lovat er lite privata kort nu när jag äntligen köpt en digitalkamera *ler*
Första fotot är på staden,den är verkligen jättemysig med alla fina hus som jag sett där,älskar verkligen vatten och det finns det gott om där,stan ligger lixom i öar och har en otrolig uppfriskande luft,vill tillbaka!

Andra kortet föreställer mig sittandes på en strandremsa framför några gamla sjöbodar,en rofylld plats att reflektera över hur underbart livet är och hur tacksam man är att få leva!

Tredje kortet är oxå av staden,fast kanske inte på den finaste sidan men ändå. Mellan husen så skymtas torget,en samlingsplats där man kan fika,sitta och titta på folk och ha det skönt i solen.

Fjärde kortet är Big Boy by it self *skratt* De har det goooodaste hamburgarna jag någonsin stoppat i mig,de är saftiga,stora,välfyllda,fräscha och ja heeelt underbara,åt middag där 3 dagar i rad,och jag är inte en person som direkt gillar hamburgare men efter att ha varit på Big Boy så är det tycket föralltid ändrat,kan tänka mig att åka upp bara för att äta hamburgare,haha.Åker ni till norrland någon gång så testa att äta där.kan nästan lova att ni blir "fast" "hooked" LoL.

Det blev ingen shopping dock,utbudet av affärer var inte bland det största direkt men det gjorde absolut ingenting,passade på att ta semester ifrån shoppingen hihihi. Tror heller inte att jag någonsin gått så mycket som jag gjorde där,ojoj vad vi "promsade" och nu har jag fått abstinens,kroppen vill ut och promenera heeela tiden numera *skratt*.

Jag vill tacka min underbara vän M för en fantastisk semester och hennes goa mormor som lät mig bo hos henne,denna resa vilar mycket varmt i mitt hjärta och jag vårdar minnena ömt!.

Kramisen.

Kommentarer
Postat av: UmmJamila

Masha Allah. Va underbart det låter. Nuhar du juh även sett en del av söderhamn så då behöver du inte vara "orolig" när du ska hälsa på mig heheh ;-)



Kramis

2008-06-17 @ 12:23:26
Postat av: Anonym

Ja eller hur?Hoppas kunna hälsa på dig o söderhamn en dag ler

kram

2008-06-17 @ 21:54:34
Postat av: UmmJamila

Kramis :D

2008-06-18 @ 12:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0