Snart åker jag till Härnösand!

Salaam och hallå kära läsare,hoppas ni mår bra och att er dag varit till er fördel,själv har jag haft lite fullt upp,tvättat,städat och donat för på torsdag skall jag åka till Härnösand och där skall jag träffa min goasöta väninna M och vi skall bo hos hennes mormor och katten Kurran,M är där uppe för att gå lite sommarkurser och då passar jag på att komma o hälsa på de dagar hon inte är i skolan,hon får ta mig på en rundtur runt i Härnösand och visa mig vart hon vuxit upp etc,ser verkligen fram emot att resa iväg,det var så länge sedan,känner att man behöver komma iväg för att längta hem,senast jag reste var i feb.2006 då åkte jag till Tunisien 1 vecka. Nu skall det bli andra bullar när vi släpper lös i "downtown Härnösand"hihi...To be continued...

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på de 2 kjolarna jag köpt men det verkar inte gå att kopiera bilderna så jag länkar i stället så får ni som är intresserade kika på dem där. Kjolarna jag beställt är den svarta med röda sömmar upptill köpt i svenska kronor:160,den andra är den svart/vit randiga för samma pris! De är ju som hittade 50% off annars c:a 320kr per kjol,hoppas bara att kvaliteten är bra! Uppdaterar när dom kommit. Anyway här är länken:

http://www.thehijabshop.com/afifah/

Har beställt sjalar från The hijabshop och är MYCKET nöjd med dem,är och kommer att vara stammis där,de har supersnabba leveranser,utmärkt kvalitet på sjalarna och stor variation,rekomenderas varmt från mig!

Ta hand om er och tänk positivt.
Kramisen

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja de har fina kjolar.Hur mycket tar hijabshop för porto och de brukar ju även ta sk paketerinagavgift? Nyfiken för jag vet att det kostar kring ca 40 kr att skicka en abaya till Sverige.

2008-06-13 @ 16:02:15
URL: http://hijanbow.com
Postat av: Anonym

Discounts: 0.00

Sub Total: 25.00

Delivery: 4.19

Total: 29.19



Frakten ligger på 4.19 pund för 2 kjolar,de har jättefina kjolar men små i storleken,ta en större storlek än vad du har i vanliga fall! Annars är de jätte fina.

2008-06-17 @ 01:21:18
Postat av: Sis

Ja de har fina kjolar. Jag är rätt kräsen annars av mig. i framtiden ska vi inshaallah på hijabnow kunna erbjuda lika fina kjolar. :o)

2008-06-19 @ 17:24:26
URL: http://hijabnow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0