Till Göteborg!


Imorron bär det av till Göteborg! Vi skall bila ner och ska åka redan 7 på morgonen,puuuh,kommer nog att sova i bilen. Min söta goa väninna A ska köra oss i sin bil,vi blir 3 vuxna och 2 barn som åker ner! Det ska nog bli jättetrevligt,en go tjej har tagit initiativet att ha en stor sommarträff för oss konvertiter,det kommer tjejer från Örebro,några till från Sthlm och så har vi ju en hel drös som bor i Göteborg sedan tror jag att det blir några skåningar oxå som kommer att vara med och festa *skratt*. Denna goa tjej som ordnat allt låter även oss att sova över hos henne så det lär bli fullbelamrat tror jag nog närmare bestämt,hihi,mysigt skall vi nog allt ha,ser fram emot att resa igen det var ju några dagar sedan jag kom hem från Härnösand och nu åker jag igen,men efter denna tripp blir det lite lugnare tror jag,man får ju passa på när det är sommar,folk är lediga och det är behagligt väder ute!

Jag önskar er en jätteskön helg,ta hand om er,jag kommer att uppdatera bloggen med reseberättelse och även bilder....to be continued.....

Kramisen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så tervligt gumman!!! Synd man inte kunde haka på, men kheir insha Allah!



Kramis.

2008-06-20 @ 00:31:42
URL: http://ummjamila.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0